Medlemsmøte i Risør Arbeiderparti

Risør Arbeiderparti inviterer alle medlemmer til medlemsmøte mandag 19.september klokken 18.00 i kantina på kommunehuset.

Dagsorden er:

* Den generelle boplikten. Bopliktutvalget vil informere om sitt arbeid og gruppa/styret vil legge frem forslag til vedtak til saken som kommer opp til behandling i kommunestyret 29.09.

* Innspill til Nominasjonskomiteen i Agder Arbeiderparti. Risør Arbeiderpartis kandidat, Ole Henrik Grønn er foreløpig foreslått på 22.plass på lista. Hele listeforslaget finner dere på Agder Arbeiderparti sine nettsider.

* Innspill til Programkomiteen i Agder Arbeiderparti. Dere finner mer informasjon om utkastet på Agder Arbeiderparti sine nettsider.

* Nominasjonskomiteen i Risør Arbeiderparti informerer om sitt arbeid. Til informasjon blir nominasjonsmøtet i Risør Arbeiderparti tirsdag 22. november klokken 19.00 på kommunehuset. Det vil bli avholdt medlemsmøte med behandling av kommunevalgprogram for perioden 2023-2027 samme kveld før før nominasjonen. Kommunepartiet vil også invitere alle som er interessert i stå på lista både medlemmer og nye til en hyggesamling på Søndeled Kinamat tirsdag 11.oktober klokken 19.00-21-30. Her blir det servert middag og det blir underholdning.

* Programkomiteen informerer om prosessen med nytt kommunevalgprogram. Det blir mulighet for å komme med innspill til programmet i møtet.

Det blir servering av kaffe og kake.

Vi håper alle setter av datoene og at vi ses på medlemsmøte 19.september.